Nieuws

door aasgier

Als een blog meer dan een jaar ongebruikt blijft zou je kunnen denken dat de mens erachter alle interessante activiteiten heeft stopgezet. De waarheid is in dit geval dat ik iets beters te doen had, namelijk een nieuw boek schrijven, bordspelen ontwerpen en de wereld opnieuw ontdekken samen met mijn dochtertje.
Nu enkele projecten eindelijk afgerond geraken zal er hier dus binnenkort terug meer te beleven zijn, te beginnen met de mogelijkheid om mijn bordspel ‘Là-Bas’ te downloaden in een Print & Play-versie. Hiervoor verschijnt binnenkort een nieuwe post.

When a blog isn’t in use for more than a year you might think that the person behind it has stopped doing anything interesting. In this case however, it just meant that I had better things to do, such as writing a new book, designing boardgames and rediscovering the world with my young daughter. Now that certain projects are finally reaching completion new things will be appearing here soon, starting with the possibility to download my boardgame ‘Là-Bas’ in a Print & Play version. A new post will appear here soon with the downloads.

oerzEen proefversie van het nieuwe boek. Ofwel mijn beste of wel mijn slechtste werk tot nu toe.
Proofreading version of my new book. Either the best or the worst thing I have written so far.
LABASEen bordspel? Jawel, een bordspel. Ik was het beu duistere boeken te schrijven dus maakte ik een duister bordspel.

A boardgame? Yes, a boardgame. I was getting tired of writing dark books so I made a dark boardgame.

